کوفته قلقلی

مینا هستم به قول مهربونم کوفته سن: ۲۲ قد: ۱۶۰ وزن:۷۷ دور کمر:۹۶ دور باسن:۱۱۱

کوفته قلقلی

مینا هستم به قول مهربونم کوفته سن: ۲۲ قد: ۱۶۰ وزن:۷۷ دور کمر:۹۶ دور باسن:۱۱۱

روز اول

سلام امروز روز اول بود و برنامه من اینه که چیزایی رو که خوردم رو جمع بندی کنم. در کل خوب بود... احساس خوبی دارم...به خاطر اینکه این اواخر پر خوری میکردم خیلی گرسنه ام شد ولی مقاومت کردم.

۱ لیوان آب ناشتا 

 

صبحانه یک پنجم باگت با پنیر 

 

میان وعده هیچی 

 

ناهار ۴ قاشق پلو با ۱ کتلت کوچولو و ۳ قاشق ماست

 

میان وعده ۱ خیار با ۵ تا آلوچه 

 

شام ۲ قاشق پلو با یکم گوشت 

 

نه: به ناهار بیشتر  

    به ناخونک زدن 

    به پفک 

    به بستنی

نظرات 8 + ارسال نظر
سلام چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.christean.blogsky.com

سلام. شروع خوبیه منتظرتم لینک هم مبادله میکنم. بای

سارا چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

خوبه گلم

اما خیلی کم خوردی

titish mamani پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ق.ظ

azizam mobarake,eshala ke 1alame ham vazn kam mikoni.ama kheyli kam khordia,injuri badtar ba'de 1modat kam mishe.kaleriato beshmor va tu mahdudeyi ke saba jun mige bokhor na kamtar na bishtar

شیدولی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ http://shidooli.blogfa.com

سلام عزیز دلم.مبارک باشه حضورت. منم مدت زیادی نیست که عضوم تقریبا یک هفته و شنبه خودمو وزن میکنم واااااااااااایییییییی که چقد دلهره دارم...انشالله زودی وزن کم میکنی باربی میشیییییییییی..بوس

سارا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

عزیزم

هنوز گروهبندی مشخص نیست

یعنی صد در صد نشده

امروز فردا مشخص شد خبرت میکنیم گلم...

صبا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام عزیزم گروه بندی شما تا اخر جمعه این هفته تو گروه خامالو ها هستید. که من سرگروه شما هستم. از شنبه گروه بندی جدید میشه.
خیلی خوب پیش رفتی عزیزم . حالا از امروز نیم ساعت هم تحرکت رو بیشتر کن از هر مدلی که دوست داری. پیاده روی خیلی خوبه.

صبا پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:48 ب.ظ

روز دوم چی شد پس؟ کوفته قلقلی بدو بنویس گلم

نتیتیش مامانی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ب.ظ

کوفته کوشی؟ روز دومو ننوشتی٬ کالریانم که حساب نکردی ای تنبل:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد