کوفته قلقلی

مینا هستم به قول مهربونم کوفته سن: ۲۲ قد: ۱۶۰ وزن:۷۷ دور کمر:۹۶ دور باسن:۱۱۱

کوفته قلقلی

مینا هستم به قول مهربونم کوفته سن: ۲۲ قد: ۱۶۰ وزن:۷۷ دور کمر:۹۶ دور باسن:۱۱۱

شنبهیکشنبهدوشنبهسه شنبهچهار شنبهپنج شنبهجمعه
صبحانه

تخم مرغ و گوجه فرنگی 

۴۴۵

ناهار

پلو و مرغ  

۶۰۰

شام

یه پیاله آش (عصرانه) 

۴۰۰

میان وعده

بادام  

خیار 

۴۵

جمع کالری۱۴۹۰
آب ناشتانه
نوشیدنیچای و آب ۶ لیوان
نه!

به رانی 

به آجیل 

سر کشی

تیتیش مامانی 

صبا خانومی

احساسعذاب وجدان به خاطر شام دیشب
ایول هاکه ورزش رو شروع کردی
ایوای هاآش نزدیک شب نباید میخوردم
ورزش و تحرک

دراز نشست 

پرس سینه 

تو دادن شکم 

 

 

در مورد حساب کتاب کالریا یکم مشکل دارم 

راستی محدوده کالری من چقدره؟؟  

به وبلاگ ها که سر میزنم انگیزه ام بیشتر میشه و متوجه میشم که من زیاد میخورم متاسفانه... 

منتظر کمک ها تون هستم تا اشتباهام رو بگین... 

کوفته

نظرات 5 + ارسال نظر
تیتیش مامانی جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ

عزیزم هرچی رو خواستی از من بپرس چجوری حساب کنی. محدوده کالری رو شرمنده من بلد نیستم از صبا جون یا سارا یا نانازی بپرس.
آففرین گلم که ورزشو شروع کردی ایییییییول. حالا تاثرشو بصورت تابلویی میبینی.
سعی کن تقریبا هرروز برنج نخوری پف میاره. چندتا درازنشست رفتی؟
راستی اینجا زیاد رسم نیست که جواب کتمنتو زیرش بدن٬ معمولا میرن تو وب همون فرد هم کامنت برا سرزدن میذارن هم جواب سوالا رو میدن. من اینجوری متوجه شدم تو این یه هفته

شیدولی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ق.ظ http://shidooli.blogfa.com

سلام عزیز دلم. خوبی تو؟
گلم به وبلاگ من برو و از کنار وبلاگ محدوده کالری ها رو نوشتم...
قد و وزن و سنت رو هم واسم کامنت بذار تا محدوده کالریتو واست حساب کنم. خوشحال میشم بتونم کمکت کنم. راستی زیاد نمیخوری خیالت راحت کوفته قلقلی ...بوس

یه دوست شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام.
بلاگ زیبایی دارید. اینجا هم سر بزنید دوستان خوبی پیدا میکنین. www.taktazchat.com
به امید دیدار

سارا شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

سلام عزیزم

وزنت رو اعلام کن گلم

امروز روز اول از این دوره ی مسابقاته گلم

تیتیش مامانی شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ

کوفتهههههههههه کجایی بابا دور جدید شروع شده ها. امتیازاتو هرروز خودت باید حساب کنی بدو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد