کوفته قلقلی

مینا هستم به قول مهربونم کوفته سن: ۲۲ قد: ۱۶۰ وزن:۷۷ دور کمر:۹۶ دور باسن:۱۱۱

کوفته قلقلی

مینا هستم به قول مهربونم کوفته سن: ۲۲ قد: ۱۶۰ وزن:۷۷ دور کمر:۹۶ دور باسن:۱۱۱

شنبه 

 ۸۸.۳.۲

یکشنبه 

۸۸.۳.۳

دوشنبه 

۸۸.۳.۴

سه شنبه 

۸۸.۳.۵

چهار شنبه 

۸۸.۳.۶

پنج شنبه 

۸۸.۳.۷

جمعه 

۸۸.۳.۸

صبحانه

یه لقمه نان وپنیر+چای 

۱۰۰

یه لیوان شیر 

۲ تا لقمه نان 

+۲ تا خرما 

۳۵۰

املت گوجه و تخم مرغ 

یه کف دست سنگک با چای 

۴۰۰

یه فنجان شیر با دوتا خرما و چای 

۹۵

ساندیچ تخم مرغ 

۲۰۰

۱۰۰ گرم حلوا 

یک فنجان شیر 

یدونه خرما 

۴۲۰

ناهار

ماکارونی بدون چربی یک و نیم لیوان با سس گوجه فرنگی 

۴۰۰

پلو+گوشت و سیب زمینی+ 

۱ خیار 

۵۰۵

گوشت با لوبیا سبز و نخود فرنگی و گوجه فرنگی 

با یه کف دست نون 

۶۴۵

یک و نیم کفگیر برنج 

با یه پیاله قرمه سبزی کم چرب  

سس گوجه

به ۲۰۰ گرم ماست 

۹۰۰

آش۵/۱بشقاب  

۵۰ گرم کدو  

۳۲۸

شام

ماکارونی 

یه لیوان+ هله هوله 

۵۰۰

گوشت و پیاز و لوبیا سبز با کمی نون + کمی سالاد 

۴۰۰

-

یه کفگیر برنج+ ۲۰۰ گرم ماست 

۳۶۰

۱/۵ کفگیر پلو 

با خرشت خیلی کم  

نیم لیوان نوشابه

۴۵۰

میان وعده

هندوانه 

۲۰

رانی 

خرما 

نصف پرتقال 

۱۸۵

تولد : 

کیک یه برش کوچولو 

شیرینی ۱ دونه 

۱ موز 

یه لیوان نوشابه 

۱۰۰ گرم مرغ سوخاری با یه قاشق سالاد ماکارونی 

۱۱۷۰

خیار 

گوجه سبز 

چند تا کلوچه کوچولو 

۱۴۰

جمع کالری۱۰۲۰۱۳۴۰۲۲۱۵۱۴۹۵
آب ناشتابلهبلهبلهنه
نوشیدنی۸ لیوان۸ لیوان۸ لیوان۸ لیوان
نه!---

به غذای بیشتر 

و صبحانه بیشتر

سر کشیبلهبلهبله

احساساحساس میکنم شکمم جلو اومده!پرخوریخسته ام و بدنم یکم درد میکنه ولی خوشحالم
ایول ها-به خاطر پیاده روی و جنب و جوشتبه خاطرورزش زیادبه خاطر ورزش
ایوای ها

ناخنک زدی به ماکارونی 

ورزشت کم بود  

ماست و سالاد نمیخورم

بی جنبه بازی تو تولدکاش شام برنج نمی خوردم
ورزش و تحرککم!

پیاده روی نیم ساعت 

ورزش های ریز ۵/۱ساعت

ورزش س.ینه ۵ دقیقه

دراز نشست۵۰ تا  

رقص تند ۱۵ مین 

طناب ۱۰۰ تا

۵۰ تا دراز نشست 

۱۰۰ تا طناب 

۱۵ مین رقص تند 

۴۵ مین پیاده روی تند

 

 دوشنبه-  ۸۸.۳.۴  

سلام... 

امروز جشن تولد دعوتم... از اونا که کلی بخور بخوره!! 

سعی میکنم با ورزش جبران کنم... 

الانم یکم دراز نشست داشتم... یکمم میخوام برقصم. 

دلم نمیخواد کسی بفهمه رژیم دارم، ولی کم میخورم. 

من میتونم لاغر شم الان هم احساس میکنم دارم بدنم رو عادت میدم. راستی زیز دوش آب سرد ورزش بالا تنه کردم یه سایت پزشکی خوندم که باعث جریان خون و سفت شدنش میشه. 

 

سه شنبه   ۸۸.۳.۵ 

سلام سلام 

امروز روز پر جنب و جوشی بود برام... 

کلی احساس درد عضلانی دارم... رقص خیلی تندی داشتم حرکت های کششی خوبی کردم. 

 

امتیاز هام: 

پیاده روی        ۲ 

دراز نشست    ۱ 

نه                  ۱ 

سر کشی       ۱ 

طناب             ۲ 

محدوده کالری  ۱ 

۸ لیوان آب      ۱ 

رقص تند         ۱ 

 

جمع              ۱۰ 

  

 

جمعه: 

اگه نبودم شرمنده، یکم مریض بودم واسه همین. اما تحت رژیم بودم سعی کردم از رژیمم فاصله نگیرم. 

وقتی دراز نشست میرفتم نفسم یکم بند میاومد، فکر کردم مال اینه که یه سالیه دراز نشست نمیرم ، اما از اون روز یکم تنگی نفس داشتم تا اینکه دیشب رفتم دکتر و بعد کلی نوار قلب و اینا گفت التهاب پرده ریه ست. 

با اینکه ورزش درست حسابی نکردم اما محدوده کالری مو رعایت کردم و به خوردنی های خوشمزه بیشتر هم نه گفتم. 

راستی به نظرتون این مشکل ریه ربطی به دراز نشست داره؟؟ کسی اینجوری میشه؟؟

نظرات 23 + ارسال نظر
صبا یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ق.ظ

عزیزم خیلی خیلی جدول خوبی هست. باریکلا , لطفا تاریخ بزن حداقل یک روز رو که ادم بدونه که این جدول مال کی هست. این خیلی مهمه برای بعدها .

شیدولی یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ http://shidooli.blogfa.com

سلام عزیز دلم. خوبی تو؟ خانمی سنتن رو هم باید میدونستم.اما همینجوری حدس زدم ۲۴ سالت باشه با قد ۱۶۰ و وزنه ۷۶ باید روزانه ۱۸۸۸ کالری مصرف کنی.که ۵۰۰ تاش کم شه میشه ۱۳۸۸ کالری.
کالری که سوخت میشه هم بلد نیستم جیگر خانوم.بوس بوس

مهسا یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ق.ظ

سلام کوفته جونم.
فکر کنم برای وزنت باید یه 200 تایی کالریتو ببری بالا در ضمن یک کم مقوی تر بخور . خوب تو که دیروز فقط ماکارونی خوردی . اگریک کاسه سالاد با یکی دوقاشق روغن زیتون به غذات اضافه کنی هم کالریت به اندازه لازم میرسه هم برات مفیده

آرام یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ق.ظ

کوفته جان سلام... خی لی خوشحالم همگروه به این فعالی دارم.... با مهسا کاملا موافقم..... امشب میام جدول امروزت هم می بینم امیدورام عالی پیش بری...... راستی من هم می خوام واسه بعد از ظهر حسابی ایروبیک کار کنم.....

سارا یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

سلام گلم

باید امتیازت رو محاسبه کنی بیای بگی عزیزم

نحوه ی محاسبه اش تو پیوندای صبا هست

بهتر بود شام ماکارونی نخوری عزیزم

چون نشاسته اییه گلم

شکمو یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:44 ب.ظ http://2shekamoo.blogfa.com/

سلام کوفته جون
وای یاد روزهای اول خودم افتادم که هیچی بد نبودم و هی به همه میگفتم بهم یاد بدین ... :))

امیدوارم به وزن دلخواهت برسی

تیتیش مامانی دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ق.ظ http://titishmamani.blogsky.com

آففرین کوفته جونم تحرکت زیاد شده ها... ادامه بده. دیروز که دو وعده ماکارونی کارتو خراب کرد اما امروزو تا اینجا عالی اومدی. کالریات کم نیومد؟

سارا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ق.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

به به

ورزشکار شدی حسابی گلم

من امروز نیستم

گروهمون رو رو سفید کنیدااااااااااااااااااا

صبا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام خیلی عالی داری پیش میری باریکلا دختر خوب . این همه ورزشکار شدی؟ چرا دوست نداری که کسی بفهمه که رژیم داری؟ خیلی راحت به همه بگو تازه نشون میده که خیلی هم اراده داری اصلا هم بد نیست .
رفتی مهمونی ولی مواظب باش که زیاده روی نکنی. کم بخور. ولی از همه چیز کمی بخور.

آرام دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:48 ب.ظ

دیروزت که خیلی عالی بود... امیدورام امروز هم خوب خودت رو در مقابل خوراکیها نگه داری.....

صبا دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ب.ظ

به به دوست پایدار من میبنیم که حسابی داری خوب جلو میری , یادت باشه که بهترین وسیله برای ثابت موندن در کاهش وزن داشتن دوست خوب و همراه هست پس تا میتونی به بقیه سرکشی کن.

تپل دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ http://topol61.blogfa.com/

آفرین به کوفته جون خوشمزه.
مطمینا به هدفت می رسی

سارا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

سلام پایدارهای گل

حتما این کامنت مهم رو تا آخر بخونین.

مثل اینکه بچه ها سر امتیاز دادن به خودشون به مشکل خوردن

من یه توضیح جامع میدم که مشکلات برطرف شه

و اگه کسی امتیازات رو اشتباه حساب کرده دوباره بیاد و اعلام کنه امتیازش رو

و این کامنت رو هم برای همه گذاشتم :

ورزش ها :

در مورد ایروبیک یا رقص هر 15 دقیقه 2 امتیاز داره

مثلا اگه یک ساعت کلاس ایروبیک یا رقص میرین ( مثل خود من )

ایروبیک 15 دقیقه که گرم کردن داره بالاخره

همش تند نیست که

بنابراین من 1 ساعت که 4 تا 15 دقیقس

3 تا 15 دقیقه تند در نظر گرفتم که 3*2 میشه 6

و 15 دقیقه آروم پس 1 امتیاز دادم به خودم

رقص عربی رو هم با در نظر گرفتن همین مورد امتیاز بدین.

دراز نشست که واضحه و هر 50 تاش 1 امتیاز داره

اگه شما گلا 50 تا رو زدین

وارد مرحله ی بعد درازنشست میشین که هر 20 تاش 1 امتیاز داره

اما اگه شما 10 تا بعد از 50 تا بزنین امتیازی نمیگیرین.

چون 20 تا بعد از 50 تا درنظر گرفته شده خانومیا.

در مورد پیاده روی هم باید توضیح بدم که فقط راه رفتن به قصد پیاده روی

ورزش پیاده روی محسوب میشه

مثلا پاساژ گردی و اینها پیاده روی نیست و امتیازی بهش تعلق نمیگیره

راه رفتنی که توقف نداشته باشه

و همه ی تمرکز رو ورزش باشه نه نگاه کردن مغازه ها[نیشخند]

چون این سرعت رو پایین میاره...

و اگه کسی نیم ساعت پیاده روی رو رفت

وارد مرحله ی دوم پیاده روی میشه

که هر یک ربعش 1 امتیاز داره

باز با همون شرایط قبلی اما 15 دقیقه

و 14 دقیقه امتیازی نمیگیره...

سارا سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

کار با وزنه هم 5 دقیقه اش 1 امتیاز داره

اگه 4 دقیقه کار کنید امتیازی نمیگیرین

و اگه 9 دقیقه هم کار کنین 1 امتیاز میگیرین

چون ست ها 5 دقیقه ای هست برای کار با وزنه ...

طناب کششی هم هر 10 دقیقه با همون قوانین قبلی ست ها ...

طناب زدن هم هر 50 تاش یک امتیاز داره

یا هر 2 دقیقش ....

در مورد جنبش ها بهتره توضیح بیشتر باشه

جنبش ها رو بگین چی بوده

جاروبرقی و طی کشیدن جنبش نیست... کار خونس بچه ها ....

سرکشی هم که حداقل باید به 3 نفر باشه

اما حداقل به همون 3 نفری که سر میزنین

فقط نگین حالت چطوره ...

جدولشو بررسی کنین و بابت نکات خوبش تشویقش کنین

و اگرم نکات منفی داره حتما بهش گوشزد کنین ...

فقط آب 8 تا 12 لیوان باید باشه

چای و قهوه جزشون نیست...

نه گفتن هم چه به یه نصفه سیب باشه چه به همه ی خوراکیای دنیا

1 امتیاز داره و نه بیشتر !!!



ببخشید پر حرفی کردم

امیدوارم کسی ناراحت نشه

و همه بتونن امتیازات رو درست حساب کنن.[گل]

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام بدو بیا به روز کن گلم خیلی عالی بودی که تا حالا

تیتیش مامانی سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 ب.ظ http://titishmamani.blogsky.com/

آففرین که قرمه سبزیتو بدون روغن سیاه جمع شده روش خوردی. ایییییییول دیروز تولد کی بود؟ حسسابی رقصیدی یا نه؟ منم بدم میاد یه جا برم بگم رژیم دارم. من نخود فرنگی و لوبیا سبز پخته دوست ندارم اصلا! آهان هویج پخته هم دوست ندارم. خیلی عالیه که میتونی سبزیجات پخته بخوریا. بابا تو تولد که بی جنبه بازی درنیاوردی الکی بچه مردمو دعوا میکنی:)
آره عزیز منم زیر آب سرد پرس سی..نه رو شنیدم و انجام میدم. واقعا جواب میده ها٬ من یه مدت مداوم اینکارو میکردم عالی بود.

میترا چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ق.ظ http://manolaghari9.blogfa.com

سلام عزیزم....خیلی عالی پیش میری...فقط شام سعی کن سبک تر باه...
موفق باشی.

تیتیش مامانی چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

اون کالری بالا بخاطر گردو و کشمش و نون بربری بود!
ما توش دوغ نمیریزیم که٬ ماست میریزیم
ایول جنبش هورراااااااااا
من بلد نیستم طناب بزنم:(

شیدولی چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://shidooli.blogfa.com

چطوری عسلیه کوفته قلقلی؟
خوبی عزیزم؟
خوب پیش میریا...بهتر هم میشی. راستی تولد که خوش گذشت هوم؟!!!

گل دختر چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

سلام عسلی خانوم . من یه نکته ای تو جدول دیدم ... کالری کلوچه رو درست حساب کردی ؟؟؟
ایول بابا تو خیلی فعالی .

صبا پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ

باریکلا به این همه ورزش خیلی عالی داری پیش میری اره بهتره که شام برنج نخوری گلم

صبا جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام مینا جونم خوبی ؟ پس بیا دیگه امروز روز اخر همه امتیازات هفته ات رو حساب و کتاب کن و بیا بگو. مرسی

تیتیش مامانی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ

کوفته جونم که اسمتو اون بابا نوشتی مینا:)
الهیییییییی چرا التهاب پیدا کرده؟ از دکترت پرسیدی؟ شاید نفس گیریت حین انجام ورزش اشتباهه. وای نگرانت شدم یهو:(
برنامه هات نصفه هستا٬ حالا تا الان مریض بودی امروزتو بنویس. ببین من میگم ورزشتو محدود کن ببین دکترت چی میگه هوم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد