کوفته قلقلی

مینا هستم به قول مهربونم کوفته سن: ۲۲ قد: ۱۶۰ وزن:۷۷ دور کمر:۹۶ دور باسن:۱۱۱

کوفته قلقلی

مینا هستم به قول مهربونم کوفته سن: ۲۲ قد: ۱۶۰ وزن:۷۷ دور کمر:۹۶ دور باسن:۱۱۱

من می تونم

سلام من کوفته خانومی هستم و خیلی امیدوار واسه رسیدن به وزن مناسب و اندام متناسب... 

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.rozhaye-tanhai.blogsky.com

salam khobi?be manam sar bezan.mikham laghar besham

صبا چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام کوفته جونم خیلی خیلی خوش اومدی فعلا این کارها رو بکن هر چی که میخوری بنویس. روزی نیم ساعت تحرک داشته باش . هشت لیوان اب بخور. سعی کن که به یکسری چیزها نه بگی و بنویس که به چی نه گفتی این اولین مشق شما است.

چشم حتما مرسی خانومی...

گل دختر چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:48 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

سلام قلقلی جون . من هم ورودتو به گروه تبریک میگن و مطمئنم همه موفق میشیم .

پرستو چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام پرستو هستم خوشحال میشم به جمع ما بپیوندی ما یک انجمن کاملا تخصصی که در اون سرویس وی پی ان رایگان داده میشه و همچنین سرویس مستقیم کننده لینک رو هم به صورت کاملا رایگان از رپیدشر مگا آپلود رو دارا هستیم vpn raygan www.online-dl.com/vpn

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد